Behandling af Arvæv – Ny behandling!

Pirat med ar

Er du pirat?

Pirat med ar

Hvis nej, så der det måske ikke det fedeste at have et ar?!

Ville du ønske at dit ar var pænere at se på?
Eller giver dit ar dig smerter eller ømhed?
Eller nedsat bevægelighed?

Nu kan du få gjort noget ved det!

Klinik for Selvhelbredelse tilbyder nu en ny behandling specielt til behandling af arvæv. Behandlingen er et ”Kinderæg” sammensat at hele 3 behandlingsformer, nemlig:

• Rosenbergteknik©
  • Aura-Soma©
  • Bachs blomster

Behandlingen kombinerer den blide bindevævsmassage fra Rosenbergteknik med de subtile healende egenskaber fra Aura-Soma olie og Bachs blomsterremedier. De tre ting supplerer hinanden så godt at du opnår synergieffekt (1+1+1=5), og får mere ud af behandlingen. Det føles næsten magisk at få behandlet sit ar, også selv om du har haft det i årevis.

Afhængigt af arrets størrelse, alder og beskaffenhed kan det være nødvendigt at få flere behandlinger.

Hvis du har et ar, så prøv behandlingen og mærk hvor fantastisk det er at få løsnet, healet og smidiggjort arvævet, så arret og området omkring det igen ikke blot kan få bevægelighed og næring, men selvfølgelig også blive pænere at se på.

Et ar er et traumatiseret område. Det kan være enten i huden eller gå dybere ind i vævet som følge af sår, betændelse, operation, kikkertundersøgelse, vaccination eller det kan være indre arvæv opstået som følge af knoglebrud, slag eller forstuvninger.

Uanset hvordan arret er opstået er det vigtigt at få det behandlet, fordi arret bevirker at bindevævet ikke fungerer optimalt i området hvor arret er, og ofte er det omkringliggende væv også påvirket. Dårligt fungerende bindevæv i selv et mindre område, kan påvirke hele kroppen negativt.

Hvis du har ar,, vil du kunne få dem behandlet i et holistisk behandlingsforløb.