ANTI-STRESS & VELVÆRE

Fakta om Stress

Hver eneste dag er 35.000 danske sygemeldt med stress.

1 ud af 5 har næsten dagligt symptomer på stress.

Kvinder rammes hyppigere end mænd af stress.

10-12 % af danskerne lider af alvorligt stress.

30.000 bliver hvert år indlagt på hospitalet pga. stress.

Stress kan ramme alle, og det sker ofte, når vi mindst venter det.

Tag stress alvorligt og forebyg at du får stress forebyggelse stress

Du kan forebygge stress på flere måder. Stress er en ubalance, men ligesom det er med sygdomme, er det også lettere at forebygge stress end at helbrede det, bl.a. fordi at stress ofte fører til andre belastninger i kroppen.

I kølvandet på stress følger ofte andre symptomer såsom angst, depression og hjerteproblemer, som man så også skal tage sig af, udover selve stress-symptomerne. Derfor kan det godt tage lang tid, at komme ud af stress.

Så det bedste er, så vidt muligt at sørge for at undgå det.

En måde du kan forebygge stress på, at ved få min effektive anti-stress & velvære-behandling, som giver dig mulighed for at hive stikket ud og slappe af en times tid.

Jeg anbefaler at du får behandlingen regelmæssigt, f.eks. 1 gang om ugen, for at forebygge stress.

Stress er alvorligt, så gør noget for, at du ikke havner i stress.

Hvad er anti-stress & Velvære behandling

Anti-stress-velvære behandlingen er en holistisk behandling, som jeg har sat sammen af 3 forskellige behandlinger, så den passer bedst muligt til at forebygge stress.

Den består af Access Bars tilsat en håndfuld Kranio-sakral-terapi og toppet med Healing.

Access Bars er en behandling, der nedsætter stress, stopper tankemylder, får dig ud af uhensigtsmæssige mønstre, og som hjælper dig til at slippe begrænsninger. Access Bars giver indre ro og velvære. Jeg plejer at sammenligne følelsen, som man har efter at have fået kørt sine Bars, med at have mediteret. Dvs. fornyet energi, klarhed og velvære.

Kranio-Sakral-terapi kan hjælpe med at forløse stress, som har sat sig i muskler og bindevæv, hvilket giver dig spændinger, og som måske bevirker, at du ikke kan trække vejret dybt og roligt. Overfladisk vejrtrækning bidrager i sig selv til øget stress. Kranio-Sakral-terapi bringer dig hurtigt fra den stressede sympaticus- tilstand i nervesystemet og ind i den afslappende parasympaticus-tilstand. Stress er kendetegnet ved en øget sympaticus-aktivitet i nervesystemet, som frigiver stresshormoner til hele kroppen, så du konstant er kamp/flugt-parat og ikke kan slappe af.

Healing giver flow til fastlåst energi, så din krop får en bedre gennemstrømning af energi. Kroppen bliver stresset, når energien ikke kan flyder frit gennem chakraker, æteriske punkter og meridianer. Og styrker dine selvhelbredende kræfter. Healing virker smertelindrende, afslappende og afstressende.

Under en behandling oplever de fleste at komme i ind den såkaldte alfa-tilstand, hvor dine hjernebølger er mindre aktive, og du endelig kan slappe af, og føle velværet brede sig i hele kroppen.

Ramt af stress?

Så er et holistisk behandlingsforløb måske noget for dig!
Anti-stress velvære

Har du brug for behandling og samtaleterapi fordi du er stressramt eller lider af kronisk sygdom, hjælper jeg dig selvfølgelig gerne med at komme ovenpå igen gennem et holistisk behandlingsforløb, hvor der er mulighed for at komme i dybden med dine symptomer og problemområder.

Det siger kunderne, der har prøvet Anti-stress & Velvære

“Jeg blev fuldstændig afslappet af behandlingen”

“Dejligt med en – vel nærmest wellness oplevelse”

“Det er fedt. Glæder mig til de næste -allerede aftalte oplevelser”