ENERGIFELTSTERAPI

Vi er ikke kun vores fysiske krop, vi er meget mere end det.  Eller vi er i virkeligheden kun energi.

Eftersom vores krop er synlig og mærkbar, har vi dog ofte en tendens til udelukkende at identificere os med den. Men omkring vores krop, ligger der et energifelt, som også er os.

Energifeltet er det vi også kalder auraen, og det er et elektromagnetisk felt, som ligger i flere lag i og omkring den fysiske krop. Dette energifelt er omskifteligt, bevægeligt og farverigt, og selv om det er usynligt for de fleste af os, interagerer det hele tiden med den fysiske krop, og derved påvirkes kroppen af energifeltet.

Ved energifeltsterapi søger man at sikre en optimal vekselvirkning mellem auraen og kroppen.

Gennem energifeltsterapi får du større balance i dit energifelt. Sygdomme og skavanker opstår som ubalancer og ændrede farver i dit energifelt, før de manifesterer sig fysisk i kroppen. Når man derfor får healet på energifeltet, kan man forebygge sygdomme i den fysiske krop.

Energifeltsterapi er derfor glimrende som forebyggende behandling, men den kan også skabe en hurtigere healingsproces ved langt de fleste sygdomme og skavanker, ligesom den er effektiv som led i et personligt udviklingsforløb.

Energifeltsterapi er en intiutiv healingsform, hvor healingen foregår gennem chakraerne og andre vigtige æteriske punkter i din aura. Energifeltterapi er med til at skabe balance i dine chakraer og udrense sundhedsskadelige farver i din aura.

Man kan med fordel supplere energifeltsterapi med energimedicin som f.eks. Bachs Blomster og Aura-Soma, da det vil understøtte og fremskynde healingsprocessen på smukkeste vis, fordi det taler samme energisprog som auraen.